Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 8 juli 2010

Effektiva

Igår var vi verkligen effektiva.
Åkte in till stan.  Handlade, body scrub, fyra trosro, bh, hårfärg, solisar till barnen, diadem till barnen, kalsonger till vincent, esensser till soda streamén, en stock snus, goda bullar, en massa läsk burkar, en tiqila rose, öl till baby, cider till mig och en vinflaska ja å en massa saker till men jag orkar inte komma ihåg allt.
Ja sen åkte vi hem efter ett besök på M´c Donald´s.  Hemma började vi städa å städa å städa tills hela huset var rent utom i Cerines rum för där ska vi städa idag då Nimili å Nettan ska ta hennes rum under tiden dom är här.
Duktiga vi är!!!!
Somnade på soffan å baby väckte mig vid tre som vanligt.  Vet inte men det måste vara nå speciellt med tre.  Nu har han väckt mig typ fem nätter vid tre då jag somnat på soffan. Iförrgår var likadant. Somnade tre haöv fyr aoch upp åtta halv nio.  Ja så är det!!!

Idag ska jag ta Cerines rum och Jonas ska göra rent poolen som vanligt.  Jävla bestyr med poolen tycker jag men men så är det väl om man vill ha en fräsch pool.  Det ska vara klor å den ska dammsugas och den ska renas, filtren ska göras rent , å solcellerna ska ligga rätt pch det ska vara pumpar å skit för en halv förmögenhet juh................haha!!!!  Mys å bada i den iallafall.   Jag ska nog beställa lampor att ha i poolen sen. Nu har vi bara runt poolen å det är mysigt det med men super med lampor i juh.

Nu är det dags för frulle.


Love................
With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar