Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 4 november 2012

Ja då är snart helgen över och vi har fått rätt mkt gjort faktiskt men en helg är ju ändå på tok för kort, vill ju hinna med och göra så mkt mer än vad man verkligen hinner.

I fredas var jag, Filippa, Nathalie och cerine på badhuset och busade lite. På väg hem gick jag och Filippa förbi hemköp och bolaget. Godis till oss och öl till pappa (till pappans lycka).

När vi kom hem hade Nathalie och cerine redan åkt till Iggesund så jag hann inte säga hejdå men men desto mer längtar jag tills dom kommer hem igen.

Kvällen tillbringades med Cola för mig och öl för Jonas och gitarrspel när Kidsen lagt sig vilket dom gjorde halv ett på natta.


I lördas drog jag upp karln i normal tid men han tycker ju att man ska kunna sova till tolv på helgerna men hur fan skulle de se ut om alla sov till tolv och barnen fick vara själva, de går ju inte.

Käkade och tog en sväng förbi Åhléns och skulle sen på bibloteket men där hade dom stängt såklart.

Åkt till min mormor för att fira hennes nittio årsdag i efterskott, hon fyllde i fredas.

Tårta och kakor i massor som hon själv gjort.


Hem och j började med maten som jag hade beställt, langos! Blir svårt att gå ner om han gör som jag säger när det gäller langos ju men men ingen brådska här inte.

Myste och tog det lungt med film och godis.

Alfapet och mys md darling när Kidsen lagt sig.


Imorse vaknade jag vid halv tio och försökte få alla att kliva upp men ingen ville så vi låg och drog oss till hör å häpna TOLV. När jag vaknade första gången vaknade jag av att jag var full av choklad då vincnet hade hittat en 200g chokladkaka och ätit,lekt och mosat den på mig och i sängen.. . . . . . Har vaknat och varit på bättre humör men men. . . . . Barn är barn.


Städat idag igen då som jag gjorde i fredas i hopp om att kanske kunna slippa det idag men icke sa Nicke. . . . Skitigt blir det.


Slängt in en tvätt i tvättstugan innan jag och Filippa sprang bort på sportholmen för dans en timme.

Så nu sitter jag här med ett gäng mammor och pappor som ser väldigt socialt missanpassade ut. Alla sitter med en varsin mobil eller surfplatta och är super sociala via nätet.  Ska fan ta med mig en termos kaffe och fikabröd nästa gång så kanske dom här stackarna slipper sitta och sitta av tiden bara.

Själv så kan jag ju inte vara sämre så jag passar på att blogga ja med årå när alla andra ändå är i cyberSpace.


Snart slut på dansen och då blir det hem och äta vitlöks rullader av lövbiff och pressad potatis. En hurtig promenad hem först bara.


Byebye for now.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar