Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 20 november 2012

Ja måndag igen lr nu är det ju faktiskt tisdag redan. Klockan är typ halv två och jag ligger här utan ro att sova. Loui snarkar brevid mig men j är vaken å ligger med 3dset och spelar.

Loui.hade inga streptokocker iaf inte då. Han hostar och har ont ännu men jag hoppas det vänder snart.

Vincent har ätit pencilin i några dagar nu så han är på bättringsvägen han med.

Men jobbigt som fan då alla är sjuka å halvkrassliga samtidigt.


Iaf så har min dag varit lång som tusan.

Började med att följa med Kidsen upp på skolan pga olika privata skäl.

Sen ner på hemköp x. Hem å kasta i mig frulle. Iväg för att möta cerine och hennes klass på biblioteket med hennes lånekort. Skynda in på försäkringskassan. Hem fylla i papper. Iväg tillbaks med pappren

Hem för att resten av dagen njuta av denna dag.

Hann med att shoppa två ljuslyktor och lite annat skräp som j kallar det däremellan.

Skicka iväg dom stora på badmintonträning. Äta. Få i dom stora mat. Skynda iväg på fotbollsträning.

Hem å städa.

Ja min dag har varit lång men ack så mkt jag fått gjort.


Apropå allt åinget är jag så jävla less på att Loui ska spy hela jäkla tiden.

När ska det gå över?


Imorgon blir det till att vara hemma och mysa riktigt mkt med alla kids.

Filippa har tid hos tandläkaren på kvällen och det ska bli intresant å se om hon öppnar munnen den här gången.


Näe nu ska jag försöka sova en liten stund innan Loui  även kallad Buddha vill ha mat


See ya


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar