Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 3 februari 2013

Melodifestivalen vilket. . . .

Mys party med flanell skjortor och frisyrer som om dom precis kommit upp ur sängen.
Näe inge glamoröst alls och det tycker jag väl ändå att det ska vara trots allt.
Näe faktiskt så dåligt att jag och J satte på en rulle istället. Snabba Cash II som han inte hade sett.

Igår var jag en bullmorsa (for once) och bakade kärleksmums och kakor tills Vincents födelsedag.

Idag fyller världens bästa Alvin år men då vi har fullt upp idag så tar vi och åker förbi en sväng imorgon.

Även att imorgon ska jag skola in Filippa och Vincent på dagis igen, spännande och skräckfylld förtjusning.
Ska bli så jävla skönt både för barnen och mig, dom har varit hemma i stort sett sen maj/juni.
Understimulerad är bara förnamnet på vad dom är vid tillfället.
Och jag får äntligen tid att bara rå om Loui i några timmar varje dag. Ska bli hela fantastiskt att få mysa med honom i lugn och ro.

Näe nu ska en dusch få göra mig startklar inför dagens bestyr.

Have a Nice Day Sweeties

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar