Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 26 februari 2013

Palatset äger

Tycker Kidsen efter att ha varit där några timmar idag med Madeleine och my.  Går ju inte dit speciellt ofta men nu är det ju roligare att vara där än ute då det är slaskigt och blött ute.

Nu är vi hemma igen och lugnet har lagt sig över hemmet. Loui somnade i vagnen och vaknade till då jag klädde av honom men somnade om ganska snabbt. Vincent somnade på soffan innan jag ens fått av mig skorna.
Tror det tog på krafterna att gå dit, busa där och sen gå hem igen.
Jaja lika bra han vänjer sig för nu är  det slut på vagnåkandet för hans del.

Funderar på om man kanske skulle ta och gå å simma när dom stora Kidsen kommit hem, orkar man det?:-/
Ja nånting ska man väl roa sig med antar ja så varför inte.

Nu ska jag skynda mig att blunda några minuter innan det är ös igen.
. . . . . .å där var den chansen ute för nu kom Nathalie hem. Ja lika bra å köra på tills man stupar ikväll då:-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar