Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 5 februari 2013

Så gick det . . . .

Var iväg med tån på Filippa idas ändå, dom ville kolla upp det eftersom det var en varblåsa. Sköterskan fixade snabbt en läkartid då hon inte viste vad som skulle göras.
Läkaren sa att vi skulle ha ett typ bandage med bakteriedödande vätska runt tån i några dagar på nätterna och blev det inte bättre fick vi smörja med en salva med antibiotika i osv. . .

Jag lämnade mina prover och även cerine fick lämna idag.
Så nu va det gjort:-)
Synd bara att jag ska dit igen om två veckor typ och ta nya igen. Vanligtvis så får man lämna var sjätte vecka men jag skulle lämna med två veckors mellanrum så mina värden måste ju ha varit helt åt helvete:-/

Ja det är typ vad vi åstadkommit under hela denna dag, jo jag lämnade in nya sjukintyget oxå.
Har tvättat fem maskiner tvätt men annars har soffan varit rätt skön idag.
Hela bunten är lite små hängig så vi får se hur det blir med inskolning imorgon.

Näe nu sova å drömma sött;-)

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar