Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 18 februari 2013

Long time no see

En vecka har gått sen sist ja skrev såg ja precis, gud va tiden flyger iväg.
Vad har ni haft för er?
Själv har jag typ tagit hand om halv krassliga barn, sådär frisk för att sitta stilla men för sjuk för att gå ut eller vara på dagis. Jobbigt sjuk med andra ord, dom klättrar på väggarna och inget blir bättre av att dom inte får vara ute och få frisk luft.
Nåja nu är vi iaf något sånär friska:-). Peppar peppar . . . . . .

Har faktiskt inte gjort så otrolig mkt. Mest donat på här hemma, lagt planer för framtiden osv.

Ska lägga golv i köket, hallen och andra "köket" nåt tag här.
Vill även ha ner alla mina böcker från vinden, varför vet jag egentligen inte men mest för att ha dom tillgängliga när man väl vill ha dom.
Har fått en ny säng av snälla syster Gunilla, ska målas om till vit men sen så . . . . . .  Sängen är fin som tusan nu oxå men jag har liksom kommit på att jag vill ha vitt i sovrummet igen och sängen vi fick var så pass fin att jag vill ha den fast i vitt. Blir kanoners de.

Ska även sälja våran nya dubbel vagn/syskonvagn då Vincent ändå aldrig vill åka och då han vill åka får han stå på ståbrädan istället, känns onödigt med en så stor vagn då ju. Har kollat lite efter en vanlig sitt vagn men har svårt att bestämma mig.
Vilken är bäst till just mina behov och framför allt för Loui? Svårt!

Haft några möten mm som har gått bra.
Loui och Vincent hade tid på bvc i fredas. Loui fick spruta och vägning och mätning. Allt gick bra och han går upp som han ska.
Vincent hade treårs kontroll. Hon (sköterskan) tyckte han va lite ofokuserad och kanske lite koncentrations svårigheter. . . . . . Suck! Men annars såg allt bra ut även med han.

Hade tid hos dietisten för Louis komjölksallergi och lord säger jag bara. Finns för fasiken inte nåt grabben kommer kunna äta. Fick en lista med vad han inte kunde äta och en liten rad med det han kunde äta. Shit om min handling idag tar en timme så kommer det ta minst tre framöver då jag kommer måsta läsa varje liten innehålls förteckning noga.
Jaja det växer förhoppningsvis bort iaf.
Har era barn någon allergi?
Någon med barn med komjölksallergi som man kanske kan bolla funderingar, kunskap med, hör gärna av er isf.

Åh va jag bara älskar familjen annorlund. Love it.
Madde är ju så himla härlig, ja hela deras familj får mig att le av lycka på nå vis.

Nu ska ja ta mina lurviga (haha) och knata in och kolla vad mannen och Loui har för sig. Sen förkovra mig i boken jag håller på med.
Sova för imorgon är en annan/ny dag med nya upptåg.

Sovgott och dröm sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar