Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 24 februari 2013

Seriöst

Idag mår jag som jag förtjänar kan ja säga.
Jag som typ aldrig dricker annars (å det förstår jag idag anledningen till) blev ju såklart dyngrak igår:-)
Hade det faktiskt rätt trevligt tills jag å syrran började bråka. Hon åkte, linda gick och Jessica gick hon oxå tror ja. . . . .haha !
Vad gjorde jag själv då. Jo jag stannade kvar och pratade med lite personal och hjälpte till å städa (haha vad skulle man annars kunna göra när män går ut liksom om inte städa, så typiskt mig. Städtorsken nr one.)
Sen iväg ner i tvättstugan för att kolla om tvätten va klar men den hade j tagit upp redan.
Hemma drack jag en till cider och sen somnade jag som en stock.
Näe men om man gör om samma sak igen nästa helg kanske fast med mindre alkohol så blir de nog bra.

Nu ska jag vara lite social med vårat besök och sen hoppas jag på en snabb träff med kusin och hennes familj innan dom drar hem igen.

Take Care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar