Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 11 april 2013

Hej å hå

Idag hade jag tid hos läkaren ang min jävla hälsena som har krånglat i över ett år men som har fuckat ur helt nu. En knöl som gör ont bara man nuddar den och när jag springer så ser jag typ stjärnor och smärtan är faktiskt outhärdlig nu.
Har sökt för hälsenan förut och fick inflammatoriskt men det hjälpte ju inte ett smack.
Ja alltid är det nåt krångel med mig, har nog inte en kroppsdel som inte varit under läkarundersökning å de känns väl sisådär men okej då det inte är några super akuta fel på mig. Lite hälsenor, knän å sånt kan man ju faktiskt leva med eller utan.

Fick iaf remiss till magnetröntgen och en remiss skickades till ortopeden och en annan till en sjukgymnast. Ja nu jäklar ska de tydligen bli saker gjorda. Usch jag är så rädd att jag aldrig ska kunna springa igen utan att ha ont. Just nu springer jag ändå och hoppas på att den håller lite lite till.
Värsta är väl om skiten går av och en operation blir nödvändig, jag vet ju att rehabiliteringen för det tar typ ett halv år. Jag skulle dö av att inte kunna röra mig på ett halv år.
Hoppas på de bästa och att allt ska lösa sig på bästa sätt.

Ikväll tog jag med mig Nathalie och cerine ut för en springtur runt lillfjärden, cerine protesterade och hade ingen lust alls men jag tjatade med mig henne. Vafan lite friskluft har väl ingen dött av direkt. Hon tog iaf cykeln istället för att springa med mig å Nathalie. Cykel är väl okej, huvudsaken är att hon faktiskt kom ut och bort från tvn och datorn. Även att det är fotbollssäsong och då måste hon ju vara fit for fight:-).
Haha låter som värsta hårda morsan men så hård är jag faktiskt inte så gnäll inte. TACK!

Ja men iaf tog vi oss runt ett varv efter många stopp då dom skulle prova träningsgrejerna dom har där vid sjön. Stanna för att cerine cyklade fast i en big vattenpöl. Stanna för att Nathalie var trött osv
Hemma plåstrade  jag om den friska hälen då jag fick ett stort skavsår (hade ett par skor jag aldrig sprungit i förut för att dom går bättre att springa i för den skadade hälen) och sen begav jag mig ut för en kort springis till öster. Snabbt och intensivt, Me like:-)

Nu kollar vi på kniven mot strupen och njuter av att få en kväll tillsammans, jag å j. Han är ju borta så jäkla mkt nu så då tar man vara på dom stunder han är hemma ju:-). Allt är på gott å ont!

Näe nu har jag inte tid för de här längre.

Puss å godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar