Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 15 april 2013

Hur ska detta sluta. Nu har jag fler läsare i Tyskland och Ryssland än i USA . . . .  Wtf . . Kom igen nu United States of America.

Får väl börja skriva om tyska "vuxenfilmer" och om ryskars överkonsumtion av sprit för att hålla dom i schakt. Haha fast nu läre jag kanske inte behöva det ändå.
Tror min karl kan några få ord på tyska och dom förknippas ju inte till Pippi Långstrump direkt. Jag har läst tyska i tre år men kommer jag ihåg hälften äre bra.
Ryska har jag aldrig läst och när låg tänker på Ryssland så blir det automatiskt att jag tänker på den gången vi åkte kryssning med j arbetskollegor och det var minst sagt bra stämning på bussen hem och j börjar diskutera med en ryss, det hela slutade med kaos. . . .haha
Näe nu ska jag baka kokostoppar!
Hej svejs

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Tyvärr sålde jag båda plattorna igår, dom gick jätte snabbt :-/

    Hur mår ni annars? Kram

    SvaraRadera