Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 13 april 2013

Fredagsmys är överskattat

Sitter och försöker finna den där idylliska känslan som alla verkar ha då det vankas fredagsmys.
Här sitter jag mest och funderar över hur många kalorier jag äter, om den nya påven gör rätt å skäl för sitt namn (fast jag vet ju att jag skulle bli en minst lika bra påve:-))
Och om fredagsmyset ser ut likadant hos Anna Skipper . . . Haha big no no!

Dom två stora har ju egna pengar så dom köper eget godis oxå vilket resulterar i att man knappt ser till dom och framför allt inte då det är dags för film å mys med hela familjen. Nån jävla barnfilm duger inte längre då man kan se gladiatorerna, let's dance eller fångarna på fortet.  Härom helgen hyrde cerine hunger games och kollade på, What a f. . .k vad har hänt med mina små tjejer. Dom har verkligen blivit stora (å jag som fortfarande är 22l iksom)

Vincent springer runt och försöker slå alla med en flugsmälla i desperata försök att få upp våra rövar ur soffan. Loui somnade precis, one  Down four to go.
Filippa sitter med stirrande ögon och titlar maniskt på filmen, någons uppmärksamhet lyckades filmen iaf få.
J sitter med mobilen och spelar sitt jävla spel i vanlig ordning!  Tror jag råkar kliva på hans mobil med spetsiga klackar och i ett desperat försök att rädda mig själv så kanske jag oxå råkade krascha hans dator rätt ner i skurhinken eller nåt, lät det trovärdigt?
Nä var väl de jag trodde. Damn, hur ska jag då locka därifrån han?
Klä av sig naken hjälper nog knappast. Då kastar han väl ett getöga på mig (bokstavligen) och räcker mig en filt med en kommentar om att jag blir sjuk eller nåt i den stilen. Suck!

Idag känner jag verkligen att mitt liv är extra glamoröst. . . . .NOT!

Shit vilken jäkla gnällf. . . .a jag blev helt plötslig. Jag som bara skulle beklaga mig över våra superba myskvällar.

Nä nu får ni glädjas åt ert  underbart lugna och harmoniska mys så ska jag ta tag i tvättfan här.
Ta en sup förresten, ni alla som ska ut för mig med. (åh Jesus va full jag kommer att bli då typ hela världen ska ut idag)

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar