Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 15 april 2013

Måndag och fastän klockan bara är halv elva har jag hunnit  med ett tandläkarbesök med Vincent och handla, mailat och ätit mat.

Tandläkarbesöket gick som förväntat, Vincent gömde sig ett hörn när han skymtade en sköterska som närmade sig vårt rum.
Ja å där satt han och satt å satt å satt.  Sköterskan försökte locka med leksak, charm och en spegel som han blev skiträdd för. Haha hur fan tror hon att han ska komma fram då hon står och viftar med en spegel framför honom, i hans värld och med tanke på hans reaktion hade hon lika gärna kunnat stå och vifta med en revolver eller en hårborste (det är vilket som enligt Vincent)
Till slut fick jag upp honom i mitt knä och efter typ en tio minuters fjäskande ledsnade jag och höll fast honom och tro de eller ej men ungen gapade!

Tjugo hela fina tänder hade han.

Sen fick han en nalle i form av en krokodil (som jag innan hotade med att skulle äta upp honom om han gick närmare kanalen här i stan för där bor ju helt klart en massa hajar och krokodiler) Ops . . . .!

Hemköp för att handla laktosfri mjölk till  herr Vincent. Blev dock en förpackning glass oxå (halva kvar nu bara.)

Nu är vi hemma och han berättade stolt om hur duktig han varit hos tandläkaren ( jag besparade han  och pappan sanningen)
Fast han var ju verkligen duktig men efter att det liksom inte fanns några alternativ än att gapa;-)

Karln är borta å jobbar hela tiden så det här är ju som att vara ensamstående och leva i celibat ju men men va fan gör de när jag vet att semestern är inom räckhåll

Vad ska ni göra på er semester?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar