Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 8 april 2013

Bedrövligaste mamman Ever

Ja de e iaf vad jag är om man frågar Nathalie. Tvingade dom att byta från skinnjackor till tunnare vinterjackor imorse. . . . .
Skulle jag aldrig ha gjort för damn vad jag förstörde Nathalies liv helt plötsligt.
Jag var den dummaste mamman i hela världen och jag fattade minsann ingenting.

Öh jo jag förstår att hon kanske skäms om alla andra har skinnjackor och de är tio femton grader varmt ute men när det är snö å kallt som fan då skiter jag faktiskt i om hon skäms.
Mina barn ska inte frysa bara för att andra ev föräldrar skiter i vad sina barn har på sig.
Helst skulle jag vilja sätta på dom overall, mössa, halsduk, vantar, tjocksockor å vinterstövlar men då hade dom väl hoppat frivilligt ner från balkongen eller nå . . . . . .

Iaf barn är barn och vet inte alltid sitt bästa och det råkar vara där jag kommer in i bilden. Jag bestämmer faktiskt över dom och ska göra allt jag kan för att dom ska må bra och bli "duktiga" individer och medborgare och om jag så ska ringa in på soc och anmäla mig själv som en olämplig mamma för att lag tvingar mina barn att ta på sig vinterjackor då det enligt mig är svinkallt ute så får det vara så PUNKT!

Alltid lika roligt med såna Wake up fights . . . .NOT!

Näe nu ska jag fighta med dom små så dom oxå får på sig kläder.

Godmorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar