Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 27 april 2013

Justin Bieber

Lördag och veckan har bara flugit förbi. I måndags var jag till tandläkaren igen med tanden.
Historien är denna att jag hade en tand för några år sedan som värkte. Dom rotfyllde den på sjukhuset då jag har värsta skräcken, då vid rotfyllningen borrade dom av borren i min rot på tanden så den är fortfarande kvar.
Nu för två veckor sedan sen fick jag ont och gick iväg. Hade då haft ont i några dagar och fått en fet jävla knöl på kinden.
Japp sagt och gjort så gick jag dit och hon kollade och fixade en ny tid två dagar senare för hon kunde tydligen inte göra sitt jobb.?!
Gruvade mig i två långa dagar och sen var det dags, tanden skulle tydligen ut. Där inser dom fort att dom inte kan dra den då heller för infektionen är för stor och har gått ner i käken.
Suck. Om bara den där markattan två dagar tidigare hade gett mig penicillin som jag då bad om hade situationen varit annorlunda men näe sån fick ja då rakt inte ut.
Så den här gången fick jag ut penicillin och citodon.
En ny tid i fredags. Knölen fortfarande kvar men det gjorde vist inget. Jag har världens största skräck för sprutor så jag kunde helt enkelt inte dra ut den. Världens bästa tandläkare dessutom som iaf låtsades att han förstod:-).
Fick ytterligare en ny tid för att dra tanden, då nerdrogad. Skulle få så mkt lugnande att jag sket i vad dom gjorde. Får inte vara själv på hela den dagen och kvällen. . . . .suck.
Så ser ni en "full" annso på måndag är det tandläkarens fel. Jag tyckte dom kunde ha natt öppet på lördagen ja så kunde jag fixa min egen fylla haha men det gick tyvärr inte;-)

Nåväl, i tisdags var jag typ bara hemma, tvättade och donade här i vanlig ordning.

Onsdag tog jag med mig Nathalie och cerine ner till sthlm och gick på Justin Bieber. Kärringen är frälst, så jäkla söt är han ju:-).
Sov hos Nettan och Patrik. Nimili hade feber och var dålig stackarn.
Sov en hel natt utan att vakna av en snarkande karl eller en hungrig bebis. Fan så skönt det va. Lite dåligt samvete över att j inte upplever det nångång.  Aja hans tur kommer nog nångång den å.

Bilder mm på Justin kommer om jag bara får fingrarna ur arslet och får över bilderna från kameran.

Hem på torsdag och verkligheten.
Barnens utbrott och den slentrian mässiga vardagen som en smäll på käften då jag redan i hissen hör hur barnen skriker. . . . .suck! Härda ut, bara 17,18,29.20 år typ innan dom flyttar hemifrån och står på egna ben.  Haha näe så hemskt är det inte alltid men ibland känns det som om man bara räknar ner åren. Tur att det finns ögonblick och stunder då dom är mina änglar och är hur Goa som helst för annars hade ja nog inte stått ut länge men just i dom där ögonblicken får dom allt annat att vara pluttifjuttigt för kärleken till barnen är så otroligt stor även i dom mest skarpa stunder.

När jag klev av tåget var det bara att ladda om för stressen som tyvärr ingår i mitt liv. Hem å kasta in väskan, upp på BUP och hämta papper som skulle akut skickas till försäkringskassan.

Hem och sen bara mysa med efterlängtade barn och man.

Fredagen började jag klockan sju hos sjukgymnasten.
Där fick jag dåliga nyheter då han trodde att jag hade fått blodkärl eller vad han nu sa i senan i hälen. Går inte att bota utan man får en (ytterligare en) spruta, en giftspruta dessutom. . . . . . Hur hälsosamt låter det liksom?
Ska dock vänta på remissen till magnetröntgen och sedan göra ett vanligt ultraljud för att se om läget är så som han trodde.
Även att dom gjorde avgjutning av foten för att kunna beställa sulor till mig då han konstaterade att jag har en väldigt svag vänsterfot och att det även kan vara boven Ang mitt högra knä som krånglar ibland.
Hoppas kan man ju för då kanske jag äntligen kan bli iaf lite bättre i både fot och knä.

Sen hem från sjukgymnasten för att ta hand om Kidsen.
Två hade jag sen en ny läkartid.

Uträtta ärenden när j tog över hemmet och Kidsen.

Idag är det lördag och jag har inte gjort ett skit, varit på stan med stortjejerna och bara tagit det lugnt.

J skickade mig på bolaget och det blev lite kaos då jag kom på det fem i tre.
Kom dit en minut i tre efter en kort springtur. Då säger den där himla Securitas vakten som står där när dom ska stänga att "näe näe näe det är stängt. Ja visar klockan och den står på 14.59. Men det gick inte för sig då hans var tio sekunder efter tre. Jävla svin men men what goes around comes around så han får nog sitt en vacker dag.

När jag ändå gnäller så kan jag ju passa på att gnälla över att j jobbar hela tiden, allt är på gott och ont. Bra pengar men jobbigt för alla andra. Tur är att det är under olika perioder och inte håller i sig hela tiden iaf.

Han åker kommer hem, äter, åker typ igen efter det, kommer hem å sover och sen likadant hela tiden just nu.
Men jag älskar ju inom så vad gör man inte, dessutom är jag rätt glad för Pers skull oxå.

Näe nu, ni som kämpat sig igenom mitt gnäll ända hit

Sovgott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar