Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 29 maj 2009

Underbaraste

Jag måste ha världens gulligste.........
Nu när jag duschade så hade mitt hjärta varit ut med en massa filtar och madrasser och lagt i vår dunge........vet inte vad det kallas men en liten "berså" eller hur det nu stavas. Tagit med cola, öl (till sig) och chips ett spel och levande ljus. Hur mysigt som helst.
Sen när jag kom ut ur duschen så satte han ögonbindel på mig och bar mig en bit för att förvirra mig. Och la mig ner på alla mjuka filtar. Så underbart!!! Sen att vi hade hela gården för oss själva och kunde ha en massa extra mys var ju inte fyskam det heller. Ja hur mysigt som helst i allafall.


Nu är vi inne igen och Filippa sover fortfarande tryggt i sin säng. Min älskade håller på gör en kaka till oss och jag sitter här och skryter över min lovely.........hehe!!!

Ska snart äta en god kaka med min älskade och sen ska vi kasnke spela en omgång alfapet inann John Blund kommer och tar med sig oss in i sin dröm värld.

På återseeende i morgon då..............


Love............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar