Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 28 maj 2009

Jaha då var det slut på ännu en arbetsdag.............bara lilla fredag kvar ....Åh så skönt!!!
Ja som sagt så har jag jobbat idag sen var jag iväg på J:s jobb å hälsade på där lite. Trevligt trevlig!!!
Nu äre snart mat och barnen ska äta, själv står jag över tror jag. Har redan ätit hur mkt som helst redan idag så jag ska nog inte stoppa i mig så mkt mer i dag.
Imorgon är det fredag och jag ska jobba sen hem å bara VARA med barnen och ta det lungt å skönt hela helgen. Bara rå om dom och kramas en massa. Lite planer har vi ju, imorgon ska vi ner till Edsbyn och grilla gott å bara ha det bra. Sen på lördag ska jag vara ute om väderprognosen stämmer så det blir strålande sol och varmt. Pappa ville även att vi skulle åka dit i helgen men jag vet inte än hur det blir.....!! Söndag är det fotboll och då går halva dagen åt det och resten av den dagen ska vi nog fika tårta och ha det bra. Förbi min kära mamma kanske nu när det är Morsdag å allt. Ja vi får väl se hur vi gör.
Nu ska jag gå å kika om Cerine är inne eller om hon är ute och leker.
Har inte haft min kamera med mig idag så då har det inte blivit kort heller. ......men en ny dag imorgon och då ska koameran vara med, That´s it!!!!!
Love.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar