Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 30 maj 2009

Solen skiner och man blir stekt ute men skönt äre.
Åt frulle innan dom stora barnen kom hem och hann gå iväg på afäären och inhandla lörda´s godiset oxå.
Nu är alla barnen hemma och Nathalie är ute och leker med grannen tror ja, Filippa har jag precis lagt för att sova middag innan vi åker till farfar för att grilla. Cerine är less på solen så hon har gått in och satt sig framför tv:n en stund. Man vill ju gärna att barnen är ute när det är soligt men man kan ju inte tvinga dom om dom redan har varit ute nästan hela dagen..........eller???
J håller på med gräsmattan ute och vet inte om han vill följa med till min papps. Min lillasyster är hemma och han vill inte åka dit då men ska försöka få med honom ändå. Ja vi får väl se hur det blir.

Nu ska jag gå ut å sätta mig i solen lite medans fillan sover.


Love............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar