Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 30 maj 2009

Bilder från dagen

Ja idag är det som sagt lördag och det har varit väldans varmt å jävligt skönt idag.
Har verkligen njutit av värmen. Jag som älskar sol och värme. Brukar njuta mest när andra lider av värmen..........men så är jag kallblodig oxå!!!!
Idag har vi då varit hemma och donat lite å sen åkte vi till min köre far. Allihopa blev det tillslut.
Vi åt grillat och det var super gott, sen till efterrätt blev det jordgubbar å glass...........mumms. Barnen fick en varsin stor väska med godis. Vilken tur dom har mina barn.

Lite bilder från dagen kommer här............












Ja det var allt för mig för den här gången.
Love..........





























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar