Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 8 november 2009

helgen

Helgen har varit hur lugn som helst.........har faktiskt inte gjort ett skit!!!
Vi har varit hemma och bara tagit det lungt, idag gick jag i pyjamas tills på eftermida´n. Så skönt!!!
Tog en sväng med dammsugaren men inget mera. Är så super trött hela tiden nu men men det ändrar sig nog när lilleman är ute ur magen. 10 veckor kvar nu och jag längtar sååå otroligt mkt.
Barnen har oxå varit hemma hela dagen. Jonas och barnen tömde ballkongen på möbler å grillen m.m så lite har dom varit ute men inte mkt direkt.

Imorgon äre Skola/jobb å dagis som vanligt!! Jag jobbar ju bara fram till jul för sen går ju jag på mammaledighet..............ska bli nice att vila innan bebisen kommer.
Även att Malin på jobbet ska ha barn oxå..................super kul!!!

Nä nu ska jag kika om det är ngt bra på tv:n, Har precis kollat färdigt på Ensam mamma söker och jag sa till jonas innan hur det skulle gå å vem hade inte rätt...............!!!!

Love.....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar