Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 22 maj 2013

Från fet rund till go å gla!!! (tidsinställt)


Gud vad tiden går fort
Tycker inte det var länge sedan jag gick omkring såhär.

Och kommer ni håg hur små dom är
och hur gott dom luktar................mmm bebis!!!
Nu har min lilla bebis slutat lukta men så är han snart åtta månader å.
Usch såhär såg han ut innan jag bytte bvc (då sköterskan på bvc vi hade vägrad lyssna på vad jag sa när jag berättade att det var nå fel på ungen, han skrek så fort han åt, han spydde som en fontän, han sov dåligt och framför allt hade han prickar i hela ansiktet som till slut blev varbölder)
 Och sen fick vi bekräftat det jag sagt hela tiden att han var komjölks allergiker. Vips så på tre dagar så såg han ut såhär. Fortfarande knottror men inget var och framför allt så fick han inte ont i magen så fort han åt.

Såhär full i fan är han idag.  Buset kallar vi honom. Han är busigare än busigast (släktdrag tror jag bestämt)
Han sitter inte still what ever. Han kryper, står, klättrar och har redan slagit huvudet ett antal gånger. Men goo som få!!!!






My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar