Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 4 november 2009

Bilder

Så nu har jag försökt lagt in lite kort sen både i sommras och rätt nytagna kort.
Lite blandad ordning på dom men men det får ni stå ut med!!!
Skötbordet och sängen där bebis kommer att ligga sen. Jonas ville prommt sätta upp det så vi gjorde det!!! Lite väl tidigt men men man vet ju aldrig han kan ju komma för tidigt oxå å då kan det vara skönt att ha det gjort!!!
Sovrummet. Älskar skylten med Harmoni på!!!


Sovrummet


Sängen lite obäddad, ligger och är sjuk nämligen!!!!


Köket


Mera kök!!

Å lite mera kök igen!!!!

Cerines bokhylla!!!

Cerines skrivbord

Spegel i cerines rum

Cerines säng

Hallen

Hallen igen, rakt fram när man kommer upp för trappen!

Utanför stora badrummet

Hallen

Hallen vid balkongen

Hallen ännu en gång

Nathalies rum

Nathlaies rum igen

Nathalies bokhylla

Nathalies säng

Vardagsrum

Vardagsrum igen

Vardagsrum

Vardagsrum

Kontoret

Kontoret igen

Kontoret ännu en gång

Kontoret igen

Vardagsrummet och nya tv bänken!!

Min underbara i Sthlm när vi var ner i oktober på Tittut!!

På city terminalen och tar det lungt innan vi ska hem!!!

Filippa på marknaden, åker tåg!!! Det säger hon varje dag när hon vaknar att hon ska "åka tåg idag mamma"!!!!

Nathalie och Nimili på Isabella i sommras. Ville viking hade tävling som dom gick vidare i!!!
Graven på 2-års dagen!!! Saknar honom så otroligt mkt!!!
Tjejligan vätar på bussen in mot City

Min underbara man och söta Nathalie väntar också på bussen in mot city!


Ja det var lite kort från mig det, var ju en hel del men det var ju även ett tag sedan jag la ut kort men nu är det gjort!!!
Ligger hemma å är sjuk just nu, sjuk å sjuk. Får lite feber ibland och är allmänt trött. Har sovit hela dagen men ändå skulle jag kunna somna när som helst.
Blir väl bättre snart antar jag. Kan ju beror på järnvärdet men dom kan ju inte göra ngt åt det just nu!!!!
Nä nu ska jag sova innan alla kommer hem!!!!
Love.................


































1 kommentar:

  1. ni har det så jäkla fint! Jag blir helt såld!

    //PetraDaZtar.blogg.se

    SvaraRadera