Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 27 november 2009

Ja nu är det äterigen äntligen fredag. Min fredag har jag tillbringat med min mamma och sen med min man på stan hela långa dagen.
Har varit först in till stan med mamma. Köpte lite julklappar och en massa saker till lillen. Blev en hel del kläder i julklapp till barnen och lite lego till filippa, lite Hannah Montana grejjer till stor tjejerna. Ja en massa saker blev det.
sen åkte vi hem med alla inköp för att jag sedan skulle in till stan igen för att möta min man.
Vi åkte på Maxi och stor handlade mat för 6700:-. Så nu har vi packat upp all mat, fryst och packetera om lite, slagit in julklappar, ätit pizza till middag och snörat våran nya skrillor.
Imorgon blir det en snabbis in till stan för att inhandla present till min far som fyller på måndag men som kommer hit för att gratta mig på söndag.
Ja så ser det ut.


Love............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar