Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 31 januari 2012

Nu har jag haft en liten bloggpaus på några dagar. . . . . . . Behövs ibland för att återfå inspiration.

Så helgen har för oss varit bra, inte kanske den bästa men det beror ju på att vi har städat typ hela jävla helgen.  Hela lördagen och halva söndagen gick åt. Även att vi hade besök av Eva i söndas.

Igår var det varda igen och barnen var på skola/dagis och själv så jobbade jag.  Aerobics igårkväll. Väl hemma satt jag framför tv:n flera timmar vilket inte tillhör vanligheterna. Först var det premiär av Familjen annorlunda för den här säsongen.  Verkar bli bra även denna säsong.  Mirka och peter är ju givna favoriter här hemma av barnen.

Sen så var det dags för ett till avsnitt av Mammor och Minimodeller.  Jag tycker om de pogrammet jag fast det är väldigt provocerande och ibland stötande.

Efter det så kollade jag lite på titanic. Inget titanic fan direkt men men såg den igen iaf.


Tvätt och disk m.m tog jag hand om mitt i natta nästan.  Somnade och vaknade på tok för sent men men det gjorde de samma då kidsen inte kände sig riktigt kry.  Idag är vi hemma allihopa. Kidsen å jag. Mysigt värre har vi det, myser framför ronja just nu med lite chips och varma filtar. . . . . Slappar dag med andra ord.


Näe nu blir det till att vila medans vincent sover och sen göra nån mat till dom här små liven.


Love.............


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar