Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 7 juni 2012

blodprov

Ja men då äntligen har jag tagit blodproven som jag skulle. Tog säkert en halv timme i övertalning innan men sen så gick det.

Även att jag berättade om min lilla förlossnings skräck och rädslan för att bli igångsatt igen. Hon lovade att bara jag kommer till vecka 40 så skulle hon göra ett försök att få igång förlossningen genom att ta hål på hinnorna, helt salig blev jag då;-)


Sista dagen för barnen på dagis idag.så nu har två av fyra sommarlov. Stor tjejerna får gott vänta en vecka till dom.  Jag hade ju tänkt att göra mkt mys såhär sista dagen solo men men hann knappt på hemköp efter proverna var tagna innan det var time to go Home igen.


Igår var vi ju på släktträff och idag så såg jag att Filippa hade massa prickar på kroppen men jag antar att det är mygg eller knort bett.  Vore väl höjden av otur om hon skulle ha fått vattkoppor lr nåt sånt nu såhär sista dagen på dagis å allt.

Ska kolla upp det senare bara nån som vet kommer hit.


Nä nu passa barnen som tyvärr sitter inne medans jag sitter och njuter på balkongen. Mina barn vill ju inte var ute och när det är fint väder så är det jobbigt som tusan men men bara det blir lite  varmare och poolen är uppvärmd så blir det nog andra bullar.


Nä måste gå bye bye


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar