Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 26 juni 2012

?

Varför sover aldrig Vincent nuför tiden,  så jäkla trött på att han vaknar långt innan tuppen. Fem blev det idag och jag tycker det är på tok för tidigt men men va gör man inte?


Igår var det likadant och eftersom han alltid gör en himla massa bus så fort han får tillfälle så kliver jag hellre upp med honom än låter han vara vaken själv.

Igår så blev det trots det en morgon jag inte önskar någon.

Jonas hade hällt upp ett stort å då menar jag stort glas, med saft till Filippa som sov med oss då hon kändes varm och var hostig.

Jag sa faktiskt till honom redan då och frågade om det var så smart att ha ett sånt stort glas med saft alldeles brevid sängen. Han lät saken vara och hade det där jävla glaset kvar brevid sängen.

Mkt riktigt så trots att jag vaknade så fort Vincent kom till oss så lyckades han medans vi kollade på film med att öppna alla lådor på j;s nattduksbord och hälla ut hela glaset i lådorna.

Asså fuck vad jag bet mig i läppen för att inte få ett psykbryt.

J fick dock ett litet sms om att han var dum i huvet i all ilska.

Jag kastade allt som låg i lådorna och skurade väl i en halvtimme med magen i vädret. Arg är bara förnamnet på vad jag var just då på j. Min ilska gick över lika fort som den kom men han lärde sig förhoppningsvis en läxa.

Fick rådet att låta det vara tills han kom hem så han sjålv fick ta reda på det han faktiskt var orsak till men då hade jag ju redan tagit reda på skiten åså kan jag nog inte göra så mot honom. Var ju inte hans menning men han lovade att lyssna på mig nästa gång iaf,alltid en början.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar