Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 18 juni 2012

lite tid över. . . . . . .

Ja inte äre alltför ofta som jag uppdaterar nuförtiden men vem tusan har tid med det egentligen då det är sommar, fyra underbara barn och så mkt annat som är mer prioriterat än bloggen.


Så sedan sist har vi haft vattkoppor, näe bara Filippa än så länge men det kan ju ta mellan två och tre veckor innan man blir smittad så nu går jag och väntar på att Vincent ska få lite prickar så att även han är klar med denna kliande sjukdom.

Filippa hade rätt många prickar men dom gick över rätt fort men hon var påverkad i form av feber och tappad matlust.

Nathalie och cerine hade vattkoppor när dom var liten, inte för att jag kommer ihåg det men j kommer ihåg det som igår.


Barnen har haft examen och har nu sommarlov som dom flesta andra barn.

Badar mest hela dagarna oavsett väder gör dom, själv så ser jag gärna att det är en anning varmare i luften innan jag svalkar mig.

Har fortfarande värsta förkylningen/allergin och den vägrar tydligen släppa oxå. Grönt snor med segt slem och lite halv hängig till å från. Jobbigt i längden men värst är ju att andningen blir påverkad så mkt.

Tur att det är ett tag kvar innan nr fem är beräknad för jag vet inte om jag hade orkat gå igenom en förlossning nu.


Om några veckor har ev min kära man oxå semester och jag ser fram emot det sååååå mkt.

Vore inte alls fel att få ha han hemma nu men den som väntar på nå gott väntar ju aldrig för länge sägs det.


På fredag är det midsommarafton och det blir som "vanligt" grillning här hos oss med släkten.

Kommer bli Nice de, blir nog dock lugnare än förra året då jag framåt småtimmarna vart liiiiite onykter och dom flesta andra oxå för den delen.

Nä denna midsommar blir det middag lite tidigare på dagen och betydligt mindre alkohol i omlopp.


Idag är det en ny vecka och dagen började klockan 04.40 då Vincent tyckte att det var dags att kliva upp.

Kommer bli en lång dag men ska försöka ta mig in till stan.


Näe nu ska lilla jag (läs, gigantiska jag) ta och få på mig lite kläder innan alla andra kids vaknar och det är dags för dagens alla bestyr.


Ha en bra dag allesamans


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar