Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 25 februari 2013

Hair cut

Ja men då var denna dag slut då.
Barnen har härjat på som vanligt och jag plockat plockat och plockat som vanligt.
Kära mamma kom hit och passade Kidsen när jag, Nathalie och cerine sprang iväg på Albins och hämtade vagnen Loui fått. Så nöjd och han har typ suttit i vagnen halva kvällen och bara varit nöjd han å.
Annars så tror jag bestämt att Louiboy börjar få tänder för han har konstant hela handen och halva armen i mun och tuggar på. Grinig och allmänt sur bara. . . . . Men gud så sött när det dyker upp en liten söt tandsing. Åh min lilla kille växer å blir stor lite för fort.

Iaf så hade barnen tid för klippning idag. Dom blev super fina. Cerine i en lite längre page.
Nathalie var såklart lite mer vågad hon och rakade ena sidan lite grann. . . . .coolt.

Nu ligger jag i soft ställning i soffan och har kikat familjen annorlunda, nu dicte.

Sweet Dreams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar