Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 23 februari 2013

Utgång på G

Ja mien vist sörru så är det. Kvinnan som inte varit ut i den här stan sen . . . . . . . Ja gud vet när. Tror det va när jag väntade filippa faktiskt, med andra ord 2007 kanske. Ja jag kan ha glömt nångång efter det men jag tror fan inte det.

Igår var inte världens bästa dag kan jag säga. Jag var en hårsmån från att faktiskt gå vidare i livet men mannen him self fick mig att inse att allt skulle bli bra igen. Det handlade inte om någon otrohet så sluta spekulera i det.

Idag har jag varit en repa på stan med mina fina kids. Köpte dock inget men trevligt hade vi, jo förresten ett halsband för en tjuga men det räknas väl knappast!
gjort gomat och myst med dom minsta medans dom stora var iväg och bowlade med sin morfar och sin moster.
Nu sitter jag i tvättis och inväntar sista maskinen ska bli klar så jag kan fortsätta att dona där uppe innan jag beger mig ut.

Puss på er å gå ut ni oxå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar