Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 10 juli 2014

Bränt fläsk och bränd filippa

torsdag redan och imorgon börjar kidsen (dom tre minsta) sitt sommarlov. Dom stora åkte till Lappland till stugan med min pappa i onsdags (igår) och kommer att vara kvar tills på söndag.  Saknar dom redan men men vi ska passa på att vara med dom små under tiden och försöka ta till vara på tiden väl. Sällan man hinner med egentid med barnen annars ju om man har många barn.

Idag har jag varit på möte på morgonen och sen gick jag hem och ringde närpolisen i lindesberg och sen arkivet  i örebro för att jag inte släppt det där med Anders självmordsbrev än. Finns det så har jag laglig rätt att ta del av det och det skulle enligt polisen i linde finnas antingen på arkivet eller hos anhöriga och med anhöriga så menas anders mamma och har hon det så får jag aldrig ta del av det, inte utan att jag bryter mig in där iaf och det skulle fan vara värt det om jag visste att jag fick tag i det.

Pratade med arkivet och dom skulle skicka alla handlingar som dom hade till mig så jag ber till han där uppe om att det ska finnas med där.
Nog om det!!!!!

Idag låg jag på terassen och läste, dock lite för länge så nu ser jag ut som en stekt annso eller snarare som en gris  på baksida ben och på ryggen. Ont gör det men jag får härda ut, jag som brukar vara så duktig med att smörja in mig men idag missade jag det och vips så får jag lida för det å. Kommer bli jobbigt att sova inatt. Men det som är ännu värre är att filippa ser nästan likadan ut men på ryggen och armarna. Hon har ju varit på fritids idag (sista dagen på några veckor) så frågan är, Ser dom inte till att barnen blir insmorda där??? Hon har solskydd där så dom borde kanske tänka på sånt tycker ja!!!!  Stackars min älskade unge. Jag liderju mer med henne än med mig själv. Jag är vuxen och kan hantera det men hon är lite och ska inte behöva känna smärta. Hon hade ont när hon gick och la sig så jag smörjde in henne med hhydrokortison som jag vet att man kan ta om man inte har kylbalsam hemma.  Ska fan ringa dit imorgon och fråga hur fan det kan ha gått till då hon ser ut så här, mammas hjärta!!!!

Imorgon hade vi tänkt bege oss till lekparken ,jag och kidsen men då både filippa och jag ser ut som vi gör så blir vi nog tyvärr inne hela dagen och bara myser med glass och saft. Vill inte att filippa blir värre.
Själv ligger jag i soffan och försöker att inte röra mig så mkt för det gör så jävla ont. Har en fläkt brevid mig som kyler ner benen iaf. J är inte hemma som vanligt så här är det så lungt och skönt så...........:)



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar