Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 3 juli 2014

Diverse svammel om allt å inget

Haft fullt upp så sorry för mitt utebliviande.
I freda´s stressade jag järnet från morgon till kväll.
Skolan gick som vanligt bra, vi hade nån föreläsning osv.
Kom hem och åkte på en gång efter att jag bytt om, åkte och stor handlade på maxi. Tog en timme cirkus å sen fort fort hem för att börja snabb städa för på kvällen fick vi besök av folk från sthlm. Trevligt värre sörru!
Dom kom och vi gick ner å käkade en pizza för att sen gå och kika på en lgh som vi var lite intreserade av men ja jag vet inte ja om den var så stor som vi skulle behöva så jag tror vi hoppar den ändå efter lite eftertanke.
Klockan va väl tio iaf innan vi var hemma å då va alla så slut så vi (jag )somnade i soffan medans vi såg film.

Lördagen tillbringades först i sängen för en lååååång sovmorgon. Gjorde stan och sen iväg till bjuråker för att besöka en grav där. Fin fint!
Sen var det typ dags för middag och sen var det kväll. Kidsen lekte i lekparken till sena natta men va gör väl det då dom har sommarlov.

Söndagen var vi hemma bara för vädret var ju inte det bästa direkt. Sen åkte sthlm tillbaks till betongen haha :) näerå. Sthlm i mitt hjärta så det så!!!

Måndagen kom och det var dags för rutiner och vakna tidigt igen efter helgens sena mornár.
Skola för min del och dagis för pojkarna.
Ja dagarna rullar på och idag är det torsdag, imorgon sista dagen på veckan som man måste kliva upp i ottan för att lämna kidsen och bege sig till skolan....................skönt att vara ledig!!!

Lämnade in min mobil för en två vecor sedan och fick tillbaks den idag, dock så åker den iväg igen då samma fel kvarstår. Först startar den som den ska men batteriet blir kokhett och skärmen blir liksom låst och man kan inte röra ngt, Så man tar ut batteriet och ska starata om den men då startar den inte ens. Suck!!!!
Aja får hålla till godo med en gamal härk så länge men va gör väl det så länge man har kärleken till sina barn och sin man???!!!!!

Idag hade vi friluftsdag med skolan, vi lekte sprang och hade oss i några timmar.  Jag hade med mig Nathalie och cerine för att få lite hjälp till mitt lag av dom och dom var verkligen till stor hjälp. tack mina älsklingar.

J är på jobb som vanligt och jag sitter här och vet inte vad jag ska göra men det blir väl att ta det lungt. Har mått illa i över en vecka och jag vet inte vad det kan bero på men det kan vara så att det är för att jag druckit cola dom senaste dagarna igen vilken inte alls är bra har jag märkt. Min mage är nog rätt så förstörd av colan redan så jag ska verkligen inte dricka det men det är ju så lätt tillgängligt.

Nathalie har åkt ut till rönnskär utanför stocka och är hos ika med familj ideras stuga men måste ringa och kolla så hon kom fram eftersom dom åkte buss dit och nyss jag ringde så svarade hon inte, men jag vet hur den där damen är så jag hetsar inte upp mig för det utan jag tror ju att dom är ute och hoppar studsmatta och inte hör telefonerna då ingen av  dom svarar.

Några minuters paus..........................

Haha fick tag i Elins mamma  (elin åkte oxå bussen) och dom var framme och allt hade gått bra. så nu kan jag andas ut.


Näe nu gott folk ska jag snart kolla på wallander och bara njuta av min ensamhet..............

Kommer lite random bilder från dagarna som gått.


Kusinerna

Japp alltid lika söta på kort våra barn :)

Loui med nappen på sniskan

Haha mamma jag leker med soffkuddarna igen............

 

Vincent som blivit liten och snor brorsans napp hela tiden

 Prinsessan i familjen som sitter vid datorn i finaste prinsessklänningen. Tack Moster Lisa som sytt den!!!

Ja vad kan man säga.............

Jag även sedd som en soffpotatis här hemma nuförtiden. 







En säng jag fick tag i som va träfärgad men som numera är vit och står inne hos cerine. Detta var efter ett lager men nu har den tre lager färg och är skit snygg.



Over and out


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar