Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 5 oktober 2011

WorkOut


Ja träningen har blivit lite lidande nu när jag haft feber och värk.
Idag var jag iväg på ett stationspass och det gick väl sisådär. Har fortfarande ont i axeln så jag såg fan stjärnor. Men gjorde så gott ja kunde och försökte att inte ta i så mkt med den sidan. Linement på inatt igen så kanske jag är helt brai morgon.




Imorgon är min plan att kliva upp tidigt för ett Zumba pass innan det är dags att få upp barnen och lämna på dagis och åka in på jobbet.

Nathalie och Cerine har varit på judo idag iaf.  Dom fick skjuts trots att dom inte själv skulle in å träna idag.
Tänk vilka underbart snälla människor det finns. Carola & Pelle Pergel är verkligen jätte snälla.
Tycker Carola har fått ta skit som hon inte är värd den senaste tiden och det är så jävla onödigt. Dagisnivå för fan.  Stå på dig Carola för du vet att du är bäst och att jag alltid finns här no matter what.
Glad att ha vänner som er!!!

Näe nu ska jag ta mig nåt att äta för jag är dödshungrig. Skulle kunna tänka mig att äta en stor köttbit med potatisklyftor, Beasås, sallad och ett glas vin till men men .......................
Tror inte Pizzan här uppe är i samma klass som jag skulle vilja för den måltiden.


SovGott & Dröm Sött UnderBara Där Ute!!!!!




My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar