Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 26 juli 2017

juni

Juni ska väl ändå vara en sommarmånad men var tusan e sommaren?
Jag kommer inte ihåg vi hade en sån kass sommar sist men å andra sidan såhar jag minne som en guldfisk oxå.

2 juni gifte sig en vän till mig och jag fick äran att vara ett av vittnena.

Och som vanligt så tar det längst tid att välja kläder. Duscha och lägga make går fort men sen att välja kläder tar lite längre tid.




Valde detta iaf


Fixade i ordning lite mys till brudparet 




På kvällen bjöd jag med dom på resturang.




Sen rullade dagarna på som vanligt. Polly växte ochblev bara mer å mer underbar för varje dag. 








Fina blommor igen









Examen och äntligen sommarlov........



Filippa och vincent hade examen/ avslutning i hudiksvalls kyrka. Nathalie och Cerine som går på högstadiet har juingenavslutnin utan går dit och får sna betyg bara. Loui går ju på dagis så han har inte heller ngn avslutning.
Dom sjöng så fint i kyrkan iaf och efteråt bar det hemåt för tårta och mys för att fira in det kommande sommarlovet.

Den 19:eåkte jag upp till sundsvall och köpte en ny soffa. Och lite annat smått å gott.



Alkoholfri öl på vägen och massa tk med min minsta lilla plutt

21:a tog jag med mig dom små kidsen och besökte järvzoo. Kollade på djur och glassade runt bara.











Fick även kärt besök



23:e å midsommarafton
Började midsommar afton med att åka till travbanan här som har stort midsommar firande.
Min pappa och hans sambo följde oxå med. Vi åt, barnen red på hästar, dansade runt midsommar stången och lekte. 











På eftermiddagen åkte vi till min mamma och åt middag där, även min syster dotter och hennes barn kom dit. Barnen lekte och spelade fotboll, kastade freesbee m.m.
Sen åkte vi hem och barnen somnade helt slut av all lek.


Dom följande dagarna var vi bara hemma och tog det lungt, var ute i lekparken och busade på.















Barnen åkte till sin pappa för att vara borta i en vecka lite drygt, jobbigaste tiden på väldigt länge kan jag säga. Första tre dagarna var det rätt skönt att bara kunna göra det man villoch inte ha några måsten men sen blev saknaden såååå stor. När en vecka gått så ringde jag hem dom igen och dom sov hemma en natt innan dom åkte till sin pappa igen för tre fyra nätter till. 






Passade på att ta med mig dom ner på mc donalds den dagen dom var hemma. Vi myste hela dagen lång. 






Ja det var sommarens första riktiga sommar månad det. 
Rioligare än så blev det inte!!!




My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar