Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 31 juli 2017

Skit helg


Ja helgen har som rubriken lyder inte varit min bästa. Kasst väder ,med regn å kalla vindar så vi har knappt gått utanför dörren.

Dom tre yngsta åkte till sin pappa i torsdas så då blev huset genast rätt tomt, huset säger jag men vi bor ju i lägenhet. En rätt stor lägenhet men när alla är hemma så  känns den ändå för liten.

Jag satte igång med en rejäl rensning i pojkarnas rum, kastade bilar som bara hade tre hjul och radiostyrda saker som var trasiga. En ikea påse åkte upp på vinden men pippi hus, en micki bondgård, en riddarborg, och andra såna här sätta ihop saker som man sätter ihop en gång och det är när dom får dom å sen ligger dom bara. Blev lite tomt därinne men oroa er inte dom har massor av leksaker kvar att leka med. Kastade fem påsar med trasiga leksaker.
Dessutom fyller loui år snart och sen är det inte länge innan det är jul å då kommer det fyllas på igen.




Stor hjälp dom va liksom :)




Loui fyller 5 den 31:a agusti och han önskar sig en fyrhjuling, en bmx cykel, en ny Ipad, en sparkcykel från stiga med större luft hjul på, en ny cykelhjälm.  Men först så fyller Cerine år och hon fyller nu på lördag, 14år blir lillfia då. Hon har oxå en önskelista, inte lika lång men ack så mkt dyrare. Hon vill ha en mini kyl att ha på sitt rum, den ska vara fylld oxå såklart med nocco och powerking, en london resa och pengar.


Ja iaf så tog min lilla rensning hela jäkla dagen och det ena ledde till det andra så sent på kvällen blev jag klar med allt.   Insåg att jag måste köpa en ny byrå in till pojkarna oxå, ska leta en som passar. Måste vara rätt hög och smal, dom ska ha sina underkläder m.m. däri bara.

Fredagen för min del blev lugn som tusan, var ner på stan en sväng, städade här hemma, lunchade med Emil och Martin. Nathalie och Cerine gick på hudikkalaset och såg diverse artister i spöregn. Jag fick besök av en vän på kvällen så det blev chill resten av fredagen oxå.



Lördagen vaknade man av solsken och humöret blev genast på top.
Martin och Emil kom och hängde här medan jag hade tvättid sen gick vi ner och lunchade, myste på stan i fint väder och avslutade kvällen med Mc donalds och sen chill med kortspel.
Nathalie och Cerine som hade V:I.P biljetter till kalaset var såklart där även på lördagen, dock i bättre väder.
Jag somnade som en klubbad säl när jag la mig, jobbigt att vara ute å få frisk luft.

Söndagen bestod av städning och ännu mera tvättning efter att kidsen kom från jonas.







Gud vilken innehållsrik helg va?? Jag är inne i en period då jag trivs bäst med att vara själv, asså nu menar jag inte utan barnen eller nåt sånt men jag kan inte sluta att älska att vakna själv och bara göra alla bestyr i fred.  Det går över och snart så vill jag ha folk här helst 24/7.


Har knäppt en massa kort med systemkameran men hittar såklart inte sladden så nui får hålla tillgodo med bilder från världens kassaste mobil kaamera.




My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar