Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 31 juli 2017

Ny vecka

 Ny vecka men dock ingen ny energi. Hur gör ni alla andra som är hemma med barnen och som skriver varje måndag att ni har ny energi? Vart får ni den ifrån, har ni ngt batteri som står å laddar över helgen eller för det har då inte jag. Jag har lite energi på en måndag som på en lördag. Samma saker som ska göras så om det är helg eller inte kvittar för mig faktiskt, iaf  nu när det ändå är sommarlov. Kan man inte bara skippa veckodagarna på lov och bara kalla alla dagar för tisdag eller varför inte lördag..................
Ja jo jag vet att det finns dom som jobbar och inte har semester att ta ut hela sommaren m.m. men för oss som är hemma menar jag nu.


Måndag idag och jag har helt tappat bort dagarna. Känns som helg tycker jag.
Idag har det varit rätt bra väder ute men jag har haft en huvudvärk som vägrat släppa så jag har varit inne och pysslat på som vanligt, städa, tvätta, städa igen och säkert dammsugit sju gånger idag. Har flyttat runt lite saker och ändrat plats på lite små grejjer, bara för att jag kan och för att min adhd ibland slår till med dunder och med brak.

Varit och handlat är det enda jag gjort idag som känns som vettigt. Barnen har varit ute och lekt på  gården och har faktiskt inte gjort ett enda bus.  Eller jo.............När vi kom från affären där vi köpte glass så höll jag på att plocka ur bilen och då ville väl inte barnen ha nå mera glass (dom fick en varsin när vi satte oss i bilen) så dom passade på när jag inte såg att kasta glass på postlådorna som är som små postboxar som sitter  på huset. Kan säga att dom fick skäll..........å sen även glass förbud resten av dagen. Gör aldrig era barn bus, mina lever för att göra sin mamma gråhårig i förtid tror jag bestämt.


Nä nu ska jag ner och kolla om jag kan sno den sista timmen i tvättstugan så jag kan torka lite sängkläder.






My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar