Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 30 augusti 2010

Dagen i ord

Dagen har bestått av en massa lugn å ro......................tills dom stora tjejerna kom hem.  Åhh gud. Dom är i nån jävla period då dom ska promt sitta å reta och skrika å slåss med varandra HELA tiden.  " men ring en kompis eller gå ut" säger jag men dom vill tydligen hellre sitta å jävlas med varann än ha kul med sina polare.  Ja fine för mig.
Jag, Vincent å Filipaa tog en snabb promenad till affären idag iallafall. 
Nu är Nathalie på orientering,  Cerine å Fillan leker i Fillans rum, Jonas å Vincent ligger å gosar i vincents rum. 
Själv har jag precis skrubbat av alla lister efter golvet i köket å hängt tvätt. Nu ska jag gå å posta ett brev till försakringskassan.  Hoppas det går fortare den här gången. Tog ÅTTA månader sist jag lämnade in ett papper dit.  Å då ringde jag dit å frågade. "oj då sa han i telefon det kom ju in i januari å nu är det agusti, jag ser till så det är klart om två dagar max".   

Imorgon är det tisdag och filippa ska på dagis,  Cerine och Nathalie ska på skolan så det blir bara jag å Vincent hemma.  Ska nog ta en lååååång promenad när vi lämnat Fillan på dagis.  Sen hem å ta det lungt en stund innan bråkstakarna kommer hem igen. 
Mina älskade bråkstakar.  Dom måhända vara jävligt bråkig men ack så underbara jag tycker dom är.  Finns inga bättre ungar. 

Nä nu måste jag kila!!!


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar