Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 20 augusti 2010

Vaken

Nu är det full fart i huset även denna dag. Vaknade vid nio av att nettan försökte sno min Vincent från hans säng och ta med han å byta blöja.  Hmmmm den gick inte den. Vaknade direkt och trodde att det var nån annan som försökte kidnappa honom. 
Nu ska jag servera frukost till mina älskade barn sen blir det lite viktiga samtal.  Funderar på att ta med barnen på bio ikväll men vi får väl se när och om nettan kommer tillbaks från stan och om hon vill passa Vincent under tiden.

Vi köpte pizza igår kväll som vi mummsade på.  Smarrigt värre var det!!!!
Nä nu ska jag göra mig klar för dagen, göra frukost och sen bädda alla sängar m.m å komma ihåg att ta en massa kort till er.

With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar