Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 23 augusti 2010

Shopping & Bilder

Måndag och det är återigen skola och vardag för oss!!!
Barnen var så spända i orse och såg verkligen fram emot att komma till skolan igen och få träffa kompisar, nya fröknarna. 
Samling klockan 8.15 för att sen stå å lyssna på den nya rekorn en stund och sen fika för barnen. 
Jag å fillan tog vagnen och åkte in till stan när vi sett så Cerine som börjat ettan kommit dit hon skulle vara.

Inne i stan gick vi på H&M för att kolla efter lite make-up stuffs till mammsen och sen på hemköp för att köpa lite gotta till tåget på onsdag då jag inte ska in till stan nå mera innan. 

Blev detta från H&M:
Ja lite hårfärg, ansiktsmask (har använt båda ett bra tag nu och dom är super bra)
Halsband, ring, och örhängen fick oxå följa med hem!!

Masken på!!! Riktigt bra mask!!!

När vi kom hem så väntade ett pkt på oss, från Jotex!!!
Super fina gardiner, har satt upp dom i sovrummet och gjort höst där nu. Två fina häng hjärtan, en underbar ljuslykta som står och bara väntar på att hösten och mörkret ska komma så man får tända den.
Två set med sängkläder till vårt dubbeltäcke, Så super mysigt!!!




Även att jag fick med en lampa utan kostnad som fick stå i Vincents rum.


Å medans jag grejjade med att sätta upp gardiner, lyktor m.m så passade grabbarna på att sova en stund!!!
Så söta man kan vara då!!!! Mina underbara killar. Älskar er massor!!!

Nu ska jag ta å få mina kära små barn att förstå att det snart är dags för sängen om dom ska orka upp till skolan i morgon.   Själv ska jag passa på att städa som jag ännu inte gjort men som skulle ha gjorts i sönda´s.
Barnen hade loppis i helgen och sålde massa barnkläder, dom fick in över 500spänn. Bra det så kan dom ha det om vi går på grönan.


Även att min älskade syster Lena fyller år idag, ett stort grattis till dig!!!!



With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar