Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 29 augusti 2010

Cleaning and crafts days

Kväll redan och jag har inte hunnit alls så mkt som jag hade önskat men men det kommer en dag i morgon med.
Dagen har tillbringats hemma och syselsättningen har varit städning.  Låter inte alls så roligt va???  Det var inte så överdrivet kul heller men nu när det är gjort så är det himlans skönt kan jag säga. 
Har rivit ner och satt upp massa saker i Vincents rum för att förbereda för när jag har masat mig iväg på Ikea så han kan få sina nya saker.  Kommer bli super!!!  Har dammat, dammsugit, skurat överallt och plockat lite men eftersom det inte anses höra till städning enligt Jonas så har jag smygit lite med det.  Haha!!!
Nu ligger barnen i sina sängar och förmodlingen så sover dom redan men det vet man aldrig med mina kära små barn.  Dom kan komma upp halv tolv tolv å fråga om dom får nånting att äta. 
Nåja............... Imorgon äre måndag och en ny skolvecka för Nathalie och Cerine.  Cerine är förväntansfull om dom har hunnit få matteboken som dom skulle få förra veckan men eftersom vi var bortresta så missade Cerine den dagen. 
Nathalie vill mest dit för att träffa lite polare och leka men även hon ser fram emot att få nya böcker.
Är så glad at tjag har skolan gjord för det är verkligen inget jag vill göra om alltså!!! Usch hatade det verkligen sååå mkt.  Ja kanske inte när jag var lika liten som mina är just nu men hela högstadiet var man mest borta från skolan.  Jag kommer ihåg att jag prioriterade att vara nere på stan för att spana på en speciell kille..............haha snacka om dumma prioriteter man gjorde.   Men men tog igen det med råge i vuxen ålder så det kvittar kanske. 
Man är ju olika, vissa tycker är kul och står ut andra inte.!!!!

Filippa och jag ska iallafall inte göra så mkt imorgon.  Jo vi ska gå å kika om vi hittar nåt regnställ till darlingen men vart fan hittar man sånt????  Förslag tack!!!!
Även att jag skulle vilja vara ute med henne men jag ska inte säga det för då kommer det bli regn hela dagen så därför säger jag att vi ska vara inne hela dagen och hoppas att det blir sol istället.

Nu sitter jag i sängen och är klar för John Blund snart.  Lovely ligger härbrevid och håller på med nåt spel.  Ja killar å teknik prylar alltså. 
Vincent min lilleman ligger å sussar i sin säng han med. Ny badad och gooo !!!  Har så söta bilder på min lilla prins från badet idag som jag slänger in i morgon.

Imorgon har jag två viktiga samtal att ringa så påminn mig:  
  • Ringa Rica.
  • Ringa Marie.
 Nu ska min älskade underbara man som för övrigt har stått för en aldeles utsökt köttfärsås idag massera mig innan John kommer å hämtar mig till drömmarnas land.

Underbara drömmar till er alla!!!


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar