Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 3 augusti 2010

Tisdagen den 3 agusti

Tisdag idag och jag är lite lätt trött.  Har sovit sen två inatt men kanske sov för länge istället...........vaknade vid halv nio men klev upp en timme senare.  Låg å myste med min lilla son. 
Idag är det antingen en promenad med barnen eller en sväng in till stan som står på schemat.  Blir antagligen en sväng in till stan. Måste handla inför cerines kalas. 
Imorgon är det andra saker som ska göras.
 Även att barnen ska vara med och springa imorgon på BL loppet.  1km ska dom springa bara så det läre inte bli ngn match,  Var ute och spring igår med Nathalie och insåg att det var ett tag sedan jag var ute å sprang....................ändring på det.  Så blir en liten tur ikväll.

Längtar tills helgen då jag har en liten supprise för min darling. Ska bli nice nice...............
Har planer på att börja träna igen men jag vet inte vart ännu. 
Har gått ner lite i vikt nu så jag kan tippa på att jag ligger runt 47-49 kg.  Skadar inte att få lite muskler då!!!


Har varit dåligt med bilder nu ett tag...............iallafall nytagna bilder men ska bli ändring på det!!!
With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar