Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 26 augusti 2010

Bilder från helgen

LITE BILDER FRÅN HELGEN!!! 

Hotellet
En  
 Evig
Väntan ............ 
Kusinerna Nimili och Nathalie på lekslottet 
 Graven...............
Vi tände en massa ljus, satte dit både rosor och orange/rosa blommor.
Fint ska han ha det våran Anders!!!
 La dit en sten som jag tyckte passade.


Så då har ni fått lite bilder att gotta er med.  Har massor av bilder men jag anser att lite måste man behålla privat oxå. 
Ja dagen har bestått av en massa tårar och en massa tjat.  Både jag å barnen grät som bara den vid graven.  Cerine som har börkat prata mer å mer om sin pappa grät långt efter vi lämnat graven.  Usch det har verkligen varit skit jobbigt.  Vad fan kan man göra när ens barn står å storgråter över deras döda pappa???  INGET, VERKLIGEN INGENTING.  Trösta och försöka prata men va fan hjälper det.  Han är lika död hur fan jag än gör!!!  Mina älskade älskade barn. 
Jobbig dag som sagt var.  Tjatt från barnen för allt å ingenting fast mest efter godis och glass!!!

Efter graven tog vi med oss Nimili till hotellet så Anette fick göra sitt prov för skolan och så barnen fick träffas lite mera.  Tog pendeln till Huddinge och gick å strosade lite där.  Ett par jeans och en mössa till Vincent vart det.  Imorgon hoppas jag hinna med lite shopping till Nathalie och Cerine.
Sen bussen för att möta upp Nettan å Anders för en välbehövd Pizza.  Klockan var halv åtta innan vi kom därifrån så efter det så drog vi hem till hotellet.  Barnen fick leka lite nere i lobbyn där dom har en Alfons Åberg hörna för barnen. Upp och sen har alla badat å duschat. 
Barnen ligger i sina sängar och några sover men ja å jonas är vakna iallafall.  Jonas löser korsord och jag sitter och ska nätshoppa lite tänkte jag. 
 
Imorgon äre en lugnare dag:
  • Njuta av ännu en morgon med hotell frukost.
  • Packa i ordning på alla våra saker.
  • Ge oss av mot stan.
  • Låsa in våra väskor för att göra plånboken lite mindre.  N&C måste få lite kläder, dom har växt ur nästan alla sina kläder under sommaren.
Ja sen så åker vi hem och det ska faktiskt bli rätt skönt det med. 
Kommer bli en skön och helg med massa mys och kanske kanske min kära man tar med sig barnen ut på en svamp-letar- tur i skogen så jag får pyssla lite för mig själv med nya gardiner m.m.

Nu ska jag pussa på min älskling.
SOVGOTT!!!


 
 
 

With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar