Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 28 maj 2013


Go kväll i stugorna.
underbara sommar, klockan e kvart över nio och jag har balkong dörren öppen utan att frysa arslet av mig.
Igår skulle jag börja äta riktigt eller rättare sagt skita i allt godis på veckorna.
Kom på mig skälv i går kväll med att sitta med en chips påse och innan det hade jag tryckt en glass oxar . . . .ops! 
Idag sket jag it från start utan käkade hamburgare och strips till lunch. 
Antar att rätt motivation inte infunnit sig än. Men seriöst nu börjar jag faktiskt bli fet på riktigt.  Måste måste måste men till skillnad från alla andra så gör jag det för min hälsas skull. Måste träna upp flåset igen och börja från början med magen igen. Ungen e för fan nio månader och jag ser fan fetare ut än direkt efter förlossningen.
När andra bullar men . . . . hjälp!


Nu är karln på jobbet igen och barnen sover.
Fan va mkt egen tid jag har nuförtiden. Å dom på skolan undrade om jag trodde jag hade tid för skolan. Oh va fan kidsen är ju på dagis på dagarna då och jag har ju en Karl som ställer upp. Payback time säger ja bara!

Nå men nu ni ska den här lilla tösen GLO lite på 
Tv

My Life, My Passion & My Fashion

1 kommentar:

  1. Hej hej!

    Du har vunnit en Tirapunji-väska hos mig :-)
    Maila mig din adress snarast ;-)

    Grattis och kram
    Mirka
    http://blogg.loppi.se/elvabarnsmamman

    SvaraRadera