Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 17 september 2010

Gomorgon

Gud vad trött jag är.................ni då är ni morgonpigga eller nattugglor??
Just nu är jag inget av det.  Är konstant trött.  Uppe för att jag har ju naturligtvis skickat iväg mina stora älsklingar på skolan. 
Båda gick idag.  Nathalie var nog inte såååå sjuk trots allt för igår eftermiddá så ville hon ut å leka.   "nej nej nej sa jag med pekfingret i vädret. " 

Nåja själv så ska jag in till stan med min lilla busa och lilleman.  Ska upp till Linda för att köpa en gåstol av henne.  Köpa lite fint till balkomgen i form av nån slags höst dekorationsblomma.  Tycker ju att kålen är super snygga men det kan hända att dom ser lite små ut så vi får se. Även måste jag ha en snygg bustier som jag sett.  Även nya boots vore ju roligt men men vi får se vad som hittas. 

Nu ska jag ta upp Vincent och göra honom klar för avfärd.  Filippa vaknade nyss.  Undrar om hon  börjar bli sjuk. Hon sover ju aldrig länge annars.
Nu är det frulle för mina barn som gäller.

With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar