Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 28 september 2010

Storhandling och inlämning................

Nu var det handlat så vi klarar oss en stund igen.

Dock vart det bara EN kundvagn den här gången men det beror ju på att jag handlade för några dagar sedan då jag åkte in med min kära mamma då hon skulle köpa ny kappa.
Känns så skönt att han det gjort så man vet att man har allt man kan tänkas bli sugen på hemma.  Älskar den känslan.
Sen iväg för att lämna in kläder på


Det var så mkt kläder där nu så jag MÅSTE dit för att kika om inte annat på Lördag.
Skulle inte ha ngt speciellt men det kan ju vara kul att ha varit å kollat iallafall.  Får väl se om jag kommer hem tomhänt eller inte. 

Nu ligger barnen och Jonas sitter och skruvar med nånting.
Själv ska jag snart hoppa in i en dusch för att sen lägga mig ner å ta det lite lungt.

Just ja måste kanske dra iväg lite räkningar så det är klart. 
Imorgon ska jag tillbringa dagen med min Vincent.  Tror Filippa får gå på dagis i morgon för hon verkar inte ha nå mera besvär än hosta och lite snorig.  Ingen feber och full fart på henne.  Nathalie och Cerine ska på skolan.  Bara jag å Lilleman hemma.  Mysigt värre!!!!

Nä nu ska jag ta min älskade man och dra ner han i soffan för lite mys.

With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar