Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 1 maj 2013

Välkommen pollen

Ja men tänk så himla underbart det är att våren är här. Älskar värme och sol och allt vad den medför sig. Bara en liten jävla detalj som gör livet till pest den här årstiden. . . . . . . . . Pollen!
Igår skulle vi äta gott, besöka en majkasa och mysa som traditionen säger.
Åt och PANG så blev jag tvär sjuk. Feber, hosta, snuva och en hals som knappt är värd att kallas hals. Kvav och ja you name it.

Skickade filippa och vincent med lisa på majkasa, cerine drog upp på håsta och nathalie åkte till näsviken med sina gamla polare där.
Själv ja själv lämnade jag inte soffan på hela kvällen.
Jag hatar det här. Funderar på att ta en enkel till antingen sahara eller till arktis, där finns fan inget pollen eller?

Idag är det första maj och enligt många ska man demonstrera och enligt andra ska man vara backis. Jag är och gör inget av dom, jag ligger för ovanlighetens skull i soffan och är typ halv död.
Såg demonstrationståget från fönstret med barnen så nu har vi fått vår dos av demonstration för resten av året.

Näe nu ska jag fortsätta ligga, tycka synd om mig själv och knapra alvedon

Hoppas alla har en bättre första maj än vad jag har detta år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar