Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 23 oktober 2017

Days fly...........

En sån himla lugn och skön dag det varit idag.
Har haft barnledig helg, ja med barnledig så menar jag barnledig från dom tre minsta som varit hos sin pappa. Dom två största har jag på heltid 24/7.
Har bara tagit det lungt, har tagit reda på lite tvätt bara och bäddat nytt i barnens sängar.

I onsdags så gjorde jag ngt som jag tänkt göra länge nu. Jag förevigade Anders och Eriks namn och minne på min kropp. Så nöjd

I torsdags så var det tjejkväll här på stan. Då har alla affärer öppet till nio med massa bra erbjudanden och tävlingar.  Jag gick ner med en tjej som heter Linn, tanken var inte att vara nere så länge men vi blev kvar till stängning. Jobbade på dagen och va ner på stan  med syrran och hon köpte

till mig så vi får se om den har ngn effekt för min trötthetoch för mitt järnvärde.


Fredagen bestod av vabb med vincent och loui då vincent sa att han mådde illa när han vaknade. Peppar peppar så varken kräktes han eller bajsade nåt så det var nog illamående av ngn anann anledning and thank you gud for that.
I vanliga fall så åker barnen till pappa på fredag eftermiddag men J skulle på firmafest på sitt gamla jobb så jag hade dom till lördag förmiddag ist.

Lördag morgon kom jonas och vi gick ner med alla tre små till buspalatset för att vincent skulle på kalas. Lämnade av vincent och sen gick vi fyra ner på stan och kollade lite innan jag åkte iväg med syrran och handlade lite. Köpte en delicatobox som vi har mumsat på under helgen.






Hem och somnadepå soffan en stund tills jag fick besök.
Jag drack massa cieder åså gick vi ner på nojs (thai resturang ) och käkade. Jag blev rätt krasslig i magen på lördagen. Jag som alltid är hård i magen var säkert på toaletten tio gånger den dagen och kvällen och sen dess har det fortsatt men ingen magsjuka liksom utan bara lös i magen som faaan.  Får kolla upp det om det inte går över eftersom jag även har blod i avföringen.
Efter resturangen så gick vi hem hit och chillade lite bara.  Vet inte vad vi gjorde faktiskt men det va en rätt lugn å skön lördag.


Idag vaknade jag och mådde som jag förtjänade, lite skakis och trött. Sov till halv ett typ. Klev upp och gjorde lite nytta sen blev det soffan en stund till haha.
Barnen kom hem vid halv sju och sen blev det lite mys innan jonas drog hem till njutånger igen och barnen sa hejdå till pappsen för den här gången.





My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar