Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 12 oktober 2017

Effektiv dag


Började dagen med värk från andra sidan helvetet typ, länge sedan jag va såhär stel nu men idag var det dags igen.
Alvedon, diklofenak och ipren har gjort att jag kunnat röra mig lite iaf.
Sov över en hel timme imorse igen och jag tror nästa att jag börjar bli sjukt igen för min kropp känns febrig men men .............vem är jag att sitta här å gnälla liksom.

Iaf så drog barnen som en avlöning till skolan, loui fick vara med mig idag.

Vi har bakat tosca kaka, morotskaka och myst på. 
Har även tvättat, hängt en massa tvätt, bäddat nytt i vincents säng, städat den vanliga rundan, duschat, lagat mat.......eller lagat mat var en överdrift för middagen för banen bestod av potatisbullar och rösti. Själv åt jag två ägg mackor vid ett tiden och dom är jag fortfarnde mätt på (en massa kakor har oxå åkt i )
Sen har vi typ inte gjort så mkt mer, kolalt ut på regnet och njutit av dessa

Nu ikväll kom Emil hem och jag vet inte vad som flögi mig men jag värmde mat åt han, köttgryta och potatis. Hällde upp ett varmt bad med badsalt, skum och tände en massa ljus och rökelser. WTF happening. Ja han kan ju inte tro att det kommer hända många gånger fler för då läre han bli besviken men men ibland så kanske man kan anstränga sig lite extra å framför allt då jag vet att han har gått från stan i spöregn.



Så nu ska jag borsta tänderna och sen hopa ner å kolla på gåsmamman med en påse gott &blandat.



See ya

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar