Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 10 oktober 2017

Mask!!!!

Igår var jag hos massören och fick mig en genomgång av ryggen. Så underbart skönt, just då! Idag är det inte alls lika härligt men det är ju så det är sägs det! Att man får ondare dagen efter så allt e under kontroll. Men hon tyckte jag va spänd och mestadels på vänster sida, den sida som jag haft problem med den senaste tiden. Men hon sa även att jag va spänd i ländryggen och svnaken, hade jag ingen annning om! Nästa gång ska vi knåda igenom ryggen och baksida knän.

Jobbade och sen hem för att ta emot barnen när dom kom hem från skolan. Hämtade upp loui på väg från jobbet.

Hade tvätt igår kväll och det är så stressigt dom kvällarna, Måste passa tiden där nere samtidigt som rodda allt här uppe med kvällsfika, nattning och läggning, städning osv. Men kom i säng vid ett  kanske och sen somnade jag efter en halv film.
Idag sov vi  över för fösrsta gången på länge, är sjukt trött idag så blir till att vila lite extra idag och ta en extra järntablett för att hjälpa kroppen på traven lite.

Gjord en ansiktsmask igår kväll

Huden känns len och ren idag vilket är enormt skönt.

Iochmed att vi sov lite länge idag så avbokade jag tiden hos sjukgymnasten då jag verkligen inte ska stressa iväg på morgonen. Mår faktiskt väldigt mkt bättre sen jag började lyssna mer på min kropp. Har ett lugn inombords som jag bara kunde drömma om förut men än är en lång väg kvar innan jag är på top.

Nu ska jag och loui baka, leka eller lägga oss i soffan en stund å bara mysa


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar