Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 4 oktober 2017

Rensning

Morgonen





Vaknade utan värk imorse och fick en massa energi från igenstans. Tog tag i en sak som jag tänkt göra lääänge. Rensa bland mina necesärer. Har några med saker som jag inte ens vet vad det är men som ändå varit värda att spara för jag har velat testa produkterna.
Inget smink utan ansikts rengöring, hår kurer osv.  Rensade ut tre så det bara blev två kvar. Varje gång jag ser dom så tänker jag att ikväll ska jag prova den här eller den här men det blir liksom aldrig av, tiden finnsinte och om tiden finns så finns ingen ork.
Såhär såg morgonen ut iaf:




Sen har vi den här gullungen som alltid ska vara där mamma är:


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar