Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 4 oktober 2017

Mys, mys och mer mys

Idag har varit en riktigt bra dag, jag har känt någorlunda lugn och min värk har varit borta nästan hela dagen. Ska till sjukgymnasten nästa vecka och även till massören, ajajaj säger jag bara men men man kanske blir bättre i längden iaf

Blev lite pasta och pastasås till middag, vincent och loui gillade detinteså värst mkt men resten gick den hem hos
Stekte även på stirmmad kyckling med smak av chili och ingefära. Ska väl göra nå gott av den imorgon tänkte jag men vet inte vad bara.

Lade barnen och ikväll tog det en timme sen gick jag ut därifrån då vincent fortfarande inte hade somnat. Men nu sover han, vet inte varför jag ligger därinne med dom ens för dom kan lägga sig själv vilketdom fått gjort några gånger då man helt enkelt inte hunnit med men är ju mysigt oxå ju.


Hällde upp badvatten och sen låg jag å njöt en bra stund

Å nu äter jag äpple och filosoferar i sängen, vad ska man se på ??


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar