Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 8 december 2009

Massa saker händer

Ja nu var det ett tag sedan sist igen, vet inte men jag har liksom inte riktigt med tid och ork.
Är bara 6 veckor kvar nu innan lilleman ska komma.

Helgen som var hade vi trevligt hemma med en massa bak hela lörda´n och även lite av söndagen gick åt för att baka. Sen storstädade vi hela huset i sönda´s.
Men i lörda´s var mina stora tjejer på discokalas här i byn. Dom hade haft super skoj.

Nu har det hunnit bli tisdag redan och dagen har bestått av att jag fick ringa nathalie sjuk eftersom hon var hängig. Hon fick följa med mig på jobbet. Sen kom mina mamma in med Cerine för Nathalie och Cerine hade tid hos ögondoktorn idag som dom inte fick missa.
Ögon besöket gick bra.

Skyndade mig ner på stan för att inhandla presenter till min älskade man som fyller år om inte allt för länge. Skönt att ha det gjort.
Även att jag hann med när vi kom hem till vår lilla by att hämta ut ett paket med julklappar i till Nathalie och Cerine. Är klar snart med julklapparna nu. Ska bara ge dom lite småsaker nu tänkte jag. Sen så är det alla andra som ska ha julklappar, man vet ju aldrig vad man ska köpa juh.
Min mamma, min pappa, Eva, Ove, Jens, Kimmo och min lilla syster måste ju oxå få ngt juh men det svåra är bara vad man ska köpa till dom.
Förslag är välkomna!!!!!

Imorgon är det jobb som gäller igen om inte barnen blir dåliga men det tror jag inte för efter att två så har det varit full fart på dom så vi får väl se.
Ringer hem jonas annars tror jag.
Måste jobba jag ju, inte så många dagar kvar och massor att göra innan julfesten som är på lördag. Skojsigt!!!!

På torsdag har Cerine lucia på morgonen och sen på förmidda´n ska jag in till MVC och lyssna och mäta magen...............spännande.
Fredag är det inget speciellt utom jobb..........
Lördag jobb fast lite trevligare jobb då eftersom vi har julfest.
Sen jobbar jag nog bara typ en vecka till för sen har barnen jullov. Ska bli så otroligt skönt att kunna sova om man vill till iallafall sju.
Fast om jag orkar så jobbar jag gärna efter jullovet oxå men men det återstår att se.

Inte så långt kvar nu och jag längtar ihjäl mig.........ja jonas med så klart men jag tycker ju även att det ska bli skönt att få slippa alla dessa extra kilon.
Å skönt att få börja äta medicin igen efter nio månaders uppehåll.
Ska hämta hem vagnen efter jul tänkte vi, måste även inhandla lite mera kläder till lillpojken. Har köpt det mesta annars. Några saker som jag vill ha men som jag tänkte köpa i samma veva som vi hämtar våran fina nya vagn.
Åh vad jag längtar!!!!!

Nä nu ska jag fixa med en massa saker å sen ska jag å lovely spela lite Wii innan vi sover.



Love.......................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar